Не вирішено питання обладнання паркувальних місць, зарядка електромобілів, а також відсутність потрібних дорожніх знаків. Це є проблемою, яка не дає можливості ввозити в країну великими партіями електрокари, до того ж, гальмує популяризацію і виробництво електрокарів в Україні.
Часто місця з потрібним зарядним обладнанням, які призначені для електромобілів, займають інші транспортні засоби. У пояснювальній записці до законопроекту зазначалося, що це перешкоджає руху електрокарів через низький заряд акумулятора, а також гальмує розвиток інфраструктури.
Для різних міністерств і ГСЧС надано піврічний термін, за який вони повинні:
У кодексі адміністративних правопорушень прописані штрафи, які вводяться за створення перешкод на шляху руху електрокарів і за зупинку або парковку на місці для електромобілів. Розмір штрафу від 340 до 510 грн. Паркувальним інспекторам буде дозволено затримувати авто порушника з пересуванням його на штраф-майданчик.
Парламент підтримав закон і скоро він буде відправлений на підписання президентові України. Якщо закон буде прийнятий, то він вступить в силу з 1 січня 2020 року.
А тим часом в Україні продовжує зростати попит на транспортні засоби, що працюють від електрики. Тільки в травні цього року на облік було поставлено 643 електрокара. Таким чином, попит на легкові електромобілі виріс в півтора рази.